• وبلاگ : 
  • يادداشت : مؤمن جهادي-سرآغاز
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + قسمت اول/گمنام 

    جهادي....شايد برخي حرفهاي کليشه اي ساده به نظر برسد، اما به اندازه تمام دنيا در برخي از آنها معنا خوابيده است و چون ما نيز خوابيم به همان اندازه اين حرفها براي برخي از ما خواب آور است. اما خود مي دانم که روي سخنم با مجاهدين است و مجاهد را با ديگران چه کار....

    جهادي....

    يکي از مهمترين قسمتهايي که در بسيج دانشجويي سمنان در حال خدمت است گروه جهادي است، از اين نظر که پرچمي که اين گروه بلند کرده است همان سخن ها و آمال و آرزوهاي حضرت امام روح ا... است. و همينجاست که تازه کار را سخت تر مي کند، همينجاست که بار روي شانه هاي مجاهدين را سنگين تر مي کند. اگر ما آشنا به حجم کاري که بايد انجام دهيم نباشيم، حرفهايمان و شعارهايمان و عملمان زمين خواهيم خورد.

    اول چيزي که در هر بخشي از بسيج دانشجويي مهم است خودمان هستيم. تا حالا شده که يکبار از اين «من» در درون خودمان يکبار سراغي بگيريم؟!!اگر نه بهتر است همين الان نگاهي به خودمان بکنيم که اول احوالمان چطور است، ثانيا براي چه داريم خدمت مي کنيم؟!

    جهادي...

    بايد بدانيم خدا غضب خواهد کرد اگر خداي ناکرده يکذره، به اندازه يک جو، هواي نفس در مسولين ما در هر بخش بسيج دانشجويي (چه خواهران و چه برادران) که حکم فرمانده هان مخلص زمان جنگ را دارند و خدمتکاران در جاي جاي مختلف بسيج، پيدا شود. بايد بدانيم که امکانات مادي واين آلات در رسيدن ما به پيروزي هيچ کمکي نمي کند، چرا که فتح و نصرت و وعده فتح و نصرت تنها با خداست، نصر من ا.. و فتح قريب....اطاعت از خدا، کار کردن براي رضاي خدا و خلوص و اخلاص داشتن در حرکت و در عين حال تدبير و با فکر عمل کردن باعث مي شود که خدا رضايت داشته باشد و نسبت به ما لطف داشته باشد و اگر خداي ناکرده به جاي اين نوع حرکت؛ قدرت باشد، ابزار و امکانات باشد، توجه به خدا نباشد، غرور باشد، سستي باشد، غفلت باشد، خدا غضب خواهد کرد و خداي جاي حق نشسته است. اين شيطان لعين قادر به اين است که هر زمان انسان را از بالا به سقوط بکشد و انسان را از اعلي درجه به سفلي درجه بکشد. اگر انسان خودش را نساخته باشد و آمادگي مقابله با شيطان را نداشته باشد، راحت از بالا به پست ترين مقام ها خواهد رسيد. يک طلبه اي رفته بودند پيش مقام معظم رهبري، براي اين منظور که چون مي خواستند به خارج از کشور بروند از ايشان بخواهند در مسايل اخلاقي ايشان را راهنمايي کنند، حضرت آقا به ايشان فرموده بودند شما مستحباتي که مخصوصا در نماز انجام مي دهيد آنجا که مي رويد دو برابر انجام دهيد، تا اگر از ايني که هستيد بالاتر نرفتيد حداقل چيزي را از دست نداده باشيد. برادرم توجه داشته باشيد که آنانکه براي رضاي خدا خدمت مي کنند بيشتر مورد توجه شياطين هستند و شيطان در مورد آنها هر ترفندي را به کار خواهد بست تا آنجا که ديگر سينه زنان پشت شيطان خواهد دويد.
    پاسخ

    سلام! شروع خوبي بود! اگر مشخصات خودتان را ارسال كنيد مي توانيد عضو نويسندگان وبلاگ شويد و اين هم به عنوان اولين پست از شما قبول مي كنيم! منتظر شما هستيم./