• وبلاگ : 
  • يادداشت : جهادي زير علامت سئوال
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + آرزومند هجرت 

    اصل ولايت پذيري فقط مختص جهادي نيست و صد البته اگر به جا و درست از اين اصل استفاده شود و خداي ناكرده دستآويزي براي پيش بردن امور به هر طريق نباشد، بسيار هم لازم و به جاست آن هم نه فقط در جهادي بلكه در بسياري از امور جاري در مجموعه بسيج دانشجويي و بسياري از مسائل زندگي انسان!

    تمرين خوب است اما براي همه!

    منظورم اطاعت مسئولين از سايرين نيست، بلكه اين مسئله كه گاهي رجوع به شعور جمعي و مشورت در سفري چون جهادي كه مسلما نيازمند اين امر است ناديده گرفته مي شود و يا نمايشي بيش نيست، دردآور است!

    + آرزومند هجرت 

    با سلام

    نگاه تقريبا جامعي بود اما به مسئله اي كه جز بزرگترين آسيب هاي جهادي است نپرداختيد!

    از آنجاييکه کسانيکه سردمدار اين حرکت ها مي باشند، حداقل در بخش داخلي اردو، تاثير بسزايي دارند و شايد شما كه مسئوليد نتوانيد خود را از دور رصد كنيد، نگاهتان را به سوي مسئله اي جلب مي نمايم كه بقيه مهاجران آن را ديدند و شما نه :

    استبداد در جهادي

    در اين باب سخن ها زياد است و درد دل ها فراوان فقط کافيست گاهي از مسند مسئوليت پايين بياييد و خود را هم قد و اندازه ي ديگر مهاجران ببينيد، آن زمان است که خواهيد شنيد آنچه شايد تاکنون نشنيده ايد و شايد تاکنون به آن توجه نکرده ايد!

    يا حق

    # از آنجاييكه روي سخنم با مسئولين سفر بود، و قصد بنده كمك به پيشرفت كيفي سفر جهادي است و نه گله و شكايت، لذا لطفا نظر بنده را عمومي نفرمائيد.

    پاسخ

    سلام! نظر شما عمومي شد چون امكان دسترسي به نظرات خصوصي براي همه مسئولين فراهم نيست!/در جهادي يك چيزي هست به نام ولايت پذيري كه خودش براي مهاجران نوعي تمرين است. حالا در مواردي شايد بشود استبداد! ولي من خودم كم مشاهده كردم چيزي را شما گفتيد!
    +

    اين ماه براي اين است که خودمان را به تقواي خدا نزديکتر کنيم. مرگ ما روزي است كه به روزمرگي بيافتيم و روزمرگي چيزي جز نداشتن تقواي خدا نيست.سعي كنيم در گفتارمون، افكارمون و عملمون تقوا داشته باشيم. اين ماه براي اين است كه به اين مهم نزديكتر شويم.از خدا بترسيم.هر حرفي را بي محابا به زبان نياريم.هر كس جهادي رفته است خوشابه حالش و از سر اين سفره هم هر كس برحسب ظرفيت وجوديش بهره مي برد، سعي كنيم ظرفيت ها را بالا ببريم نه اينكه خدايي نكرده دل ها را آزار بدهيم.اگر نقدي به شخصي خاص داريم به خود او ارجاع دهيم.ياد خدا باشيم كه خدا يادمون هست و عرصه دنيا در برابر او مشهود است.

    با عضويت در سايت سيب ايران پنج هزار ريال پاداش در يافت کنيد. به ازاي هر زير مجموعه اي که بگيريد دو هزار ريال پاداش در يافت کنيد همچنين به ازاي هر زيرمجموعه که شزير مجموعه شما بگيرد هزار ريال پاداش دريافت کنيد عجه کن تا تو از دوستات زودتر زير مجموعه ها رو جذب کني
    ثبت نام در سايت سيب ايران