• وبلاگ : 
  • يادداشت : دولت جهادي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + فاستقم کما امرت 
    "حق را بشناس آنگاه پيروانش را"
    حضرت سيدالشهدا (عليه السلام) در آن خطابه زيباي خود فرمودند که آيا حق را نمي بينيد که به آن عمل نمي شود و باطل را که از آن نهي نمي شود.
    در کشاکش بلا وقتي غبار، افق ديد انسان را تيره مي کند، آنهايي به راحتي همراهان و ياران را و از طرفي دشمنان و منافقان را مي شناسند که حق را و از طرفي باطل را به درستي شناخته باشند و بعد از آن عامل به حق و ناهي از باطل مي شوند.
    زماني مي رسد که امام زمان(عجل الله تعالي فرجه) نداي هل من ناصر ميدهد و کساني مي آيند که دينش را جداي از اسلام خود مي دانند و با ايشان به دشمني مي پردازند.
    امروز امام و زنده نگه داشتند راه ايشان چقدر سخت و دشوار شده است.
    امروز ديگر نه زمان مبارزه با ليبراليسم و مارکسيست که زمان مبارزه با اسلام امريکايي است و فتح و پيروزي نهايي ما در اين ميدان رقم مي خورد.
    + رضا 
    سلام. ببخشيد تاريخ دقيق مسافرت امسال رو ميشه بگيد؟ كساني كه در دانشگاه سمنان درس نمي خونن چطور مي تونن در مسافرت شركت كنن؟
    پاسخ

    تاريخ دقيق 31 تير الي 14 مرداد است. به وسيله ثبت نام اينترنتي كه به زودي انجام مي شود.
    + محمدرضا حسيني 

    با عرض سلام خدمت دوستان جهادي سمنان::

    چند نكته درباره اين نوشته به ذهنم رسيد كه عرض كنم.

    1- متن خيلي ايده آليستي است و الان دوران اين حرف ها گذشته(البته اگر متهمم نمي كنيد كه ضد امام هستم!،اما بايد قبول كنيم امام در فضاي ديگري اين حرف‏ها را مي زد)

    2- بيشتر شعار انتخاباتيست و به نظر مي خواهيد با حرف‏هاي احمدي نژاد تطبيقش دهيد و بدين وسيله ماجراجويي اش در سياست خارجي را توجيه كنيد

    3- گمان نمي‏كنم نويسنده در سطحي از سواد باشد كه درباره دولت اسلامي مطلب بنويسد، لطفا بيشتر معرفي اش كنيد

    4- انگار دوستان بسيجي ما عادت كرده اند هر از چند گاهي صندوق خاك گرفته‏ي سخنان امام را بي مناسبت باز كرده و گلو و چشمان ديگران را بيازارند.

    5- اين متن هيچ ارتباطي به دولت اسلامي نداشت، عنوان دولت جهادي هم برايش نامناسب بود، من هم با نظر آن دوستي كه گفته از نام جهادي سوء استفاده كرديد موافقم

    و خيلي مسائل ديگر كه حوصله‏ي نوشتنش را ندارم

    پاسخ

    1. بنده معتقدم دوران اين حرف ها نگذشته است. شما را هم به چيزي متهم نمي كنم. ولي نمي توان شما را پيرو خط امام دانست. گروه جهادي وظيفه اش گفتمان كردن اهداف امام روح الله است./2. شعار تبليغاتي نيست و تطبيقش با كسي دليل بر حمايت از كسي نيست./3. شما اين فرد را نمي شناسيد چطور درباره سوادش نظر مي دهيد؟/ 4. شما مي توانيد چشمانتان را ببنديد تا آزرده نشوي برادر! چه كساني سخنان امام را به خاك سپردند؟!/ 5. شما مي توانيد مخالف باشيد. مي توانيد موافق.
    +
    مستضعف نباشيم بر عليه اسلام هستيم؟!نمي توانيم در راه با "آنها" و نه با "شما" باشيم؟!
    پاسخ

    سلام! همه ما بايد در خط امام حركت كنيم و گوش به فرمان مقام رهبري(كه همان خط امام است) باشيم! هر كس در اين راه است ...
    + مفيدي 

    شماها واقعا پستيد! دين و انقلاب و امام رو به پاي اون شخص معلوم‏الحال قرباني كرديد ، حالا نوبت جهادي مظلوم شده؟

    پاسخ

    سلام! چرا ما پست هستيم؟! كدام شخص معلوم الحال؟! آيا نوشتن سخنان امام و رهبري قرباني كردن آنهاست؟!‌ آيا جهادي مظلوم است؟! چه كسي به جهادي ظلم كرده است؟! شما چه كرديد؟!
    + دولت ... 

    چطور در بهبوهه ي انتخابات اين متن ربطي به انتخابات ندارد؟

    خودتان را فريب ندهيد

    پاسخ

    سلام! اولاً كدام بهبوهه؟! يك ماه تا انتخابات مانده است! اگر صحبت امام و رهبري انتخاباتي است، به قول شما اين متن هم انتخاباتي مي شود!